RSS
Поиск по блогу
Рубрики
Вернуться на сайт YUDJES GROUP
Поиск по блогу
Нет комментариев
109
Новости

Що отримали учасники Business fwdays’19

16 лютого у конгрес-холі Mercure успішно відбулася конференція Business fwdays»19

Конференція з чотирьох потоків і секції воркшопів привернула увагу майже півтисячі осіб.

Подія зібрала багатьох професіоналів чотирьох головних напрямків — маркетингу, продажів, рекрутингу і власне управління бізнесом, — тому доповіді супроводжувались великою кількістю запитаннями і активною реакцією аудиторії.

фото з офіційної Facebook-сторінки події

 

Організатори не вперше проводять подібні заходи, та це перший раз, коли вони взялися за бізнес-тематику. І як розповіла Ксенія Грабевник, все минуло без неприємних несподіванок:

«Всі, кого ми запрошували, прийшли. Було лише декілька замін напередодні конференції. Але ми це передбачили, тому труднощів не виникло. Це новий, свіжий напрямок, бо ми в основному спеціалізуємося на технічних конференціях і всі наші попередні і наступні події будуть саме з цих тематик. Цього року ми хотіли спробувати щось нове, а бізнес зараз в тренді. Тому Business fwdays — стала викликом для нас.Сподіваємося, що конференція такого формату, як й інші організовані нами події, стане щорічною».

Нерідко події із залученням масової аудиторії супроводжують затримками, але на Business fwdays»19 регламент чітко дотримувався від початку реєстрації та перших виступів до останньої доповіді.

Спікери напрямку Marketing, який Yudjes Group цікавив найбільше, супроводжували свої доповіді яскравими прикладами, що варто робити і чого краще уникати, а також реальними кейсами з власної практики.

Власник і креативний директор агенства BART&FINK Олег Томін розповів про чотири головних контексти, які варто враховувати, щоб знайти вдалий Tone of Voice для свого бренду.

фото з офіційної Facebook-сторінки події

 

Ярослав Сердюк, креативний директор з Banda Agency, відверто і з гумором розповів, про найпоширеніші помилки маркетологів і чому мислити не за планом є однією з найважливіших рис для цієї професії.

А генеральний директор компанії Red Bull Тетяна Лукенюк розказала, чому власникам бізнесу необхідно бути чесним із собою, а також дала всім учасникам невелике домашнє завдання, яке допоможе визначити напрям спілкування зі своєю аудиторією.

фото з офіційної Facebook-сторінки події

 

Подписаться на рассылку
Email Ваше имя