RSS
Поиск по блогу
Рубрики
Вернуться на сайт YUDJES GROUP
Поиск по блогу
Нет комментариев
173
Новости

Квест, доповіді та вокршопи на Lviv iCamp 2018

Вже 9 рік поспіль у Львові збираються спеціалісти з інтернет-маркетингу на найбільшу профільну конференцію на Західній Україні — Lviv iCamp 2018.

Цього року конференція проходила на «Арені Львів». Власне будівля знаходиться у досить віддаленому районі міста, але організатори вибрали цю локацію, адже очікувалося більше 500 учасників. Простори «Арени Львів» без проблем дозволили прийняти значну кількість гостей.

Вперше було прийнято рішення розділити програму на 5 потоків: Digital маркетинг, PR& Брендинг і SMM , SEO, Google Adwords, аналітика й аналіз, Маркетинг для підприємців і Вокршопи.

«Цього року вирішили вивести конференцію на новий рівень. Зробили ребрендинг, повністю змінилися,почали запрошувати спікерів всеукраїнського масштабу, можливо, одних з найкращих у країні. Щоб охопити як можна більше зі сфери маркетингу і digital, ми визначили  основні напрямки і об'єднали їх у потоки. Це було зроблено для того, щоб люди  отримали максимум знань з різних тематик,» — розповіла продюсерка конференції і менеджер проектів компанії LemBS Марія Мрака.

Щоб зробити конференцію максильмо інформативною і корисною для її учасників, всі доповіді були розділені не лише за напрямками, а й за рівнями складності. Матеріал, який не потребує особливих знань у сфері інтернет-маркетингу позначили у програмі 1 зірочкою, а лекції, що вимагали певного досвіду і навичок мали позначку у три зірки. Найбільш «складним» виявився потік «Digital-маркетинг», де всі виступи були розраховані на вже підготовлену аудиторію з 2-3річним досвідом роботи.

Всього на конференції виступило 35 спікерів. Стати одним із них можна було, подавши свою заявку через форму на сайті, що була активною до 30 жовтня.

«Ми вибирали лідерів сфери, людей, які використовують новинки і можуть довести, що все це працює, які справді заробляють на цьому гроші. Цьогоріч було багато спікерів, яких, на жаль, ми не затвердили, бо їхня тема чи то була недостатньо сильною, чи то вже не актуальна. Деяких доповідачів ми запрошуємо самі, бо знаємо, що його чи її компанія є однією із найкращих у digital, і спікер точно зможе поділитись чимось цінним», — Марія Мрака.

Так, Андрій Скоцик розповів про ребрендинг добре відомої всім «Укрпошти». Він показав, яку роль грає SMМ у побудові нового іміджу компанії і поділився цікавими випадками з особистої практики. Креативний директор київського агентства HAVAS Digital Kyiv говорив про особливості співпраці з блогерами, а також показав приклади останніх кейсів компанії.

Крім доповідей і вокршопів на учасників Lviv iCamp також чекав і розіграш призів. Ті, хто взяв участь у невеликому тематичному квесті, могли виграти подарунки від партнерів конференції.

«Наша компанія розвивається. Ми щороку шукаємо якісь новинки, цікавинки, працюємо над недоліками і зауваженнями, стараємося змінюватися. Якщо порівняти з минулим роком, можна зробити висновок, що ми покращилися і конференція вийшла на новий рівень» — Марія Мрака. 

Подписаться на рассылку
Email Ваше имя